دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : امکان,ارتقاء,بخش‌های,مختلف,کاخ,سفید,در,The,Division,2, نویسنده : سامان yeksitem2 بازدید : 357 تاريخ : يکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت: 13:18

ترلان پروانه | بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر و مدل ایرانی

  • ترلان پروانه | بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر و مدل ایرانی

    زندگی شخصی

    ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، وی در خانواده فرهنگی بزرگ شده است، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. ترلان پروانه فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است. او یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

    جزئیات بیشتر از گفته های ترلان پروانه

    در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد.

    آشپزی را دوست دارم و اگر زمان داشته باشم، آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.

    ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

    کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

    من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

    ترلان پروانه
    ترلان پروانه

    شایعات روابط و عروسی ترلان پروانه !

    ازدواج ترلان پروانه با سعید عزت اللهی

    خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه وسعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.

    سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد.

    هر کس بد ما به خلق گویدما چهره ز غم نمیخراشیم ما خوبی او به خلق گوییمتا هر دو دروغ گفته باشیم.

    سعید عزت اللهی در واکنش به ارتباط خود با ترلان پروانه گفت: من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در ارتباط بودیم اما ایده آل من نبود.هیچ وقت برایم مهم نبود و نیست.

    شایعه ازدواج ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده

    با پخش ویدیویی در فضای مجازی از ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده حاکی از ارتباط نزدیک این دو نفر داشت. حال این سوال مطرح می شد که ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ازدواج کرده است؟

    عکسی از فرشاد احمدزاده منتشر شده بود که درکنار هم تیمی هایش است و البته حلقه ای هم به دستش! در واکنش به این فضا، ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ، کامنت های اینستاگرامش را در آن زمان بستند.

    فرشاد احمدزاده در واکنش به شایعات پیرامون ازدواجش با ترلان پروانه در تلگرام نوشت:

    قضاوت کار خداست، من با هیچ کس فامیل نمیشم.

    ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

    شایعه ازدواج این دو بازیگر هم در فضای مجازی منتشر شد. ترلان پروانه در این خصوص ابراز داشت:

    شایعه به این دلیل پیش آمد که ما تقریبا تنها دختر و پسری بودیم که از کودکی کار کردیم و به طور مستمراین فعالیت را ادامه می دادیم و در کارهای مختلفی با هم بازی کردیم واین زیاد دیده می شد، که سبب شد این شایعه ایجاد شود.

    ارسلان قاسمی هم گفت:

    عاشق یک نفر دیگه هستم الان هم در زندگی ام هستو اصلا هم از اینکه بخواهم اسمم را کنار ترلان پروانه ببینم خارج از کار دوست ندارم.

    پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص خبری مبنی بر ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد و ما در وبلاگ رسمی ترلان تکذیبیه این خبر را اعلام کردیم. وی ادامه داد:

    این خبر باعث نگرانی من است و به واقع نمی دانم با این مسئله چه کار باید بکنم. “ترلان” ۱۶ سال بیشتر ندارد و نمی دانم هدفشان از انتشار این خبر دروغ چیست.

    سال گذشته نیز همین شایعه درباره “ترلان پروانه” و “ارسلان قاسمی” مطرح شد که ما در جشنواره فیلم فجر از طریق مصاحبه آن خبر را تکذیب کردیم. ابوالحسنی” اظهار داشت: “ترلان پروانه” و “ارسلان قاسمی” دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمی خورد و تنها در صحنه بازیگری مقابل همدیگر قرار می گیرند.

    سایت خانواده سبز نیز این خبر را منتشر کرده بود که من بسیار از انتشار این خبر ناراحت و عصبانی شدم و عنوان کردند که این خبر از طریق یکی از کاربرانشان منتشر شده و سریع خبر تکذیبیه آن را اعلام کردند.وی تصریح کرد: پدر “ترلان پروانه” بابت این مسئله از طریق سازمان فیلترینگ نیز شکایت کرده است.

    “ترلان پروانه” ابتدا این خبر برایش خنده دار و مسخره بود، چرا که این خبر تنها در حد یک شایعه و غیرقابل باور است، ولی بعد از آن بسیار ناراحت شد.  از خبرگزاری های رسمی بابت پیگیری این اخبار و رساندن صدای ما به گوش مردم بسیار سپاسگذارم.

    شروع بکار ترلان پروانه بصورت حرفه ای

    برای اولین بار در 3 سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

    ترلان پروانه بعد از بازی در سریال تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ، 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها در سال 1383، در سال 1384در پنج فیلم سینمایی دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد .

    در سال 1382 اولین بار با سریال بچه های پایش به مجموعه های تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال 83 حضور داشت. اولین حضورش در سینما با فیلم رویای آخر رقم خورد.

    مدل شدن ترلان پروانه

    به تازگی ترلان پروانه در برند کمرون زیگزال و ویدآل به عنوان مدل فعالیت می کند، برند کمرون زیگزال که علاوه بر طراحی لباس افراد مشهور، طراحی لباس های المپیک ریو ۲۰۱۶ را نیز بر عهده داشته است، به تازگی لاین بانوان را راه اندازی کرده است و از این پس شاهد طراحی های این برند در زمینه ی لباس بانوان خواهیم بود.

    ترلان پروانه بازیگر جوان سینما و تلویزیون در عکس های مربوط به لاین بانوان حضور دارد و همچنین در مراسم جشن خانه سینما نیز با لباسی زیبا از طراحی های کامران بختیاری شرکت کرده بود.

    فیلم‌شناسی

    سینمائی

    نامکارگردانسالنمایش (اکران)جوایز
    آهوی پیشونی سفید ۲سیدجواد هاشمی۱۳۹۶
    جاده قدیممنیژه حکمت۱۳۹۶
    گشت ۲سعید سهیلی۱۳۹۵۲۵ اسفند ۱۳۹۵
    فراریعلی‌رضا داوودنژاد۱۳۹۴۲۳ اسفند ۱۳۹۶
    درنا دختر آهوحسین قناعت۱۳۹۳
    شیفت شبنیکی کریمی۱۳۹۳۲۷ آبان ۱۳۹۴
    مردن به وقت شهریورهاتف علیمردانی۱۳۹۲۷ مرداد ۱۳۹۴
    زندگی مشترک آقای محمودی و بانوروح‌الله حجازی۱۳۹۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    به خاطر پونههاتف علیمردانی۱۳۹۱۲۷ شهریور ۱۳۹۲
    بی خداحافظیاحمد امینی۱۳۹۰۲۵ مرداد ۱۳۹۱
    آهوی پیشونی سفید (دفتر نخست سه‌گانه اختاپوس)سیدجواد هاشمی۱۳۹۰۱۹ مهر ۱۳۹۱دریافت پروانه زرین در سال ۱۳۹۰
    انسان‌هامحسن توکلی۱۳۸۹
    خروس بی محلحسین قاسمی جامی۱۳۸۸
    نصف مال من، نصف مال تووحید نیکخواه آزاد۱۳۸۵
    پاپیتالاردشیر شلیله۱۳۸۵
    عاشقافشین شرکت۱۳۸۵
    چپ دستآرش معیریان۱۳۸۴
    مادر صدامو می‌شنویکامبیز کاشفی۱۳۸۴
    زن بدلیمهرداد میرفلاح۱۳۸۴
    بالا بلندجلال فاطمی۱۳۸۴
    دغدغهفرزاد فرزام۱۳۸۴

    مجموعه‌های تلویزیونی

    نامکارگردانمناسبتسالشبکه نمایش دهنده
    کوبارفریدون حسن‌پور۱۳۹۷شبکه ۲سیما
    چرخ فلک (مجموعه تلویزیونی) (اپیزود داود)بهرام عظیم پور۱۳۹۵شبکه یک
    سرزمین کهنکمال تبریزی(زمان پخش) ۱۳۹۲شبکه سه
    گذر از رنج‌هافریدون حسن‌پور۱۳۹۲شبکه یک
    شاید برای شما اتفاق بیفتد (اپیزود فریب)احمد معظمی۱۳۹۱شبکه تهران (پنج)
    تا ثریاسیروس مقدم۱۳۹۰شبکه یک
    ارمغان تاریکیجلیل ساماندهه فجر۱۳۸۹شبکه سه
    ملکوتمحمدرضا آهنجمجموعه ماه رمضان۱۳۸۹شبکه دو
    قاب‌های خالیمرتضی هرندی۱۳۸۵–۱۳۸۶شبکه دو
    زیر تیغمحمدرضا هنرمند۱۳۸۵شبکه یک
    بی مقدمهرضا کیایی۱۳۸۵
    داورینیکا عزیزپور۱۳۸۴
    مسافری از گرونگولمرتضی متولیبرنامه کودک و نوجوان۱۳۸۴شبکه یک
    شبی از شب‌هارضا کریمی۱۳۸۳شبکه سه
    ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدرها و مادرهاحجت قاسم‌زاده۱۳۸۳
    خوش غیرتعلی شاه حاتمیمجموعه عید نوروز۱۳۸۳شبکه یک
    جایزه بزرگمهران مدیریمجموعه عید نوروز۱۳۸۳شبکه سه

    تله فیلم

    نامکارگردانسالشبکه نمایش دهندهتولیدسال نمایش
    تله فیلم روزهای آخر اسفندبهروز شعیبی۱۳۹۲شبکه یکسیما فیلمنوروز ۱۳۹۳
    قطار آن شبحمیدرضا حافظی۱۳۸۶شبکه دومگروه کودک و نوجوان شبکه دوم۱۳۸۶
    خاطرات فرداحمیدرضا حافظی۱۳۸۷شبکه اولفیلم و سریال شبکه اول۱۳۸۷

    شبکه نمایش خانگی

    نامکارگردانسال
    باغ آلوچهبهروز شعیبی۱۳۸۳
    تئاتر ادیب (فرانسوی)۱۳۸۵

    مستند

    نامکارگردانسال
    ابوریحان۱۳۹۳

    مجموعه‌های اینترنتی | (فضای‌مجازی)

    نامکارگردانسالپخش
    سریال‌اینترنتی‌نفوذآرش تیمورنژاد۱۳۹۱

    جوایز و تقدیرها

    – برگزیده همایش «نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی»

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : ترلان,پروانه,بیوگرافی,ترلان,پروانه,بازیگر,و,مدل,ایرانی,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : سامان yeksitem2 بازدید : 367 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:23

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : سامان yeksitem2 بازدید : 313 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:01

دانلود بازی مسابقه ای Traffic Racer 2018 v1.2.2 – اندروید

  • دانلود بازی مسابقه ای Traffic Racer 2018 v1.2.2 – اندروید

    بازی Traffic Racer 2018 توسط استودیو بازی سازی Soner Kara در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک مسابقه ای می باشد که توانسته با ۱۰۰ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. شما در این بازی می توانید در انواع بزرگراه ها و جاده ها به رانندگی مشغول شوید و با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف، ماشین های جدیدی را به گاراژ خود اضافه کنید و با انجام مراحل فرعی مختلف به ارتقا قدرت اتومبیل تان بپردازید.

    رانندگی کردن و کنترل کردن ماشین ها در این بازی بسیار آسان است و شما میتوانید به دو روش این کار را انجام دهید. روش اول استفاده از دکمه های لمسی موجود در صفحه ی نمایش و یا روش دوم استفاده از شتاب سنج که شما می توانید یکی از این دو روش را برای کنترل کردن ماشین ها انتخاب کنید.  از ویژگی های مهم بازی میتوان به وجود ۲۷ ماشین مختلف، ۴ نقشه محیط مختلف، ثبت امتیاز در لیدر بورد، وجود وسایل نقلیه مختلف در محیط بازی، امکان شخصی سازی اتومبیل، گرافیک بالا و سه بعدی، موسیقی متن اشاره کرد. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر نیاز دارید.

    Traffic Racer 2018 v1.2.2 Apk + Mod

    بازی-Traffic-Racer-2018-اندروید

    Traffic Racer Endless Arcade Racing is not like the typical racing games, in traffic racer you will have to drive endlessly in an Endless runner adventure where you will have to dodge the racing cars, sup, SUVs, caravans, and trucks that you find on the road. Are you ready for one of the best overtaking games? Go ahead, step on the pedal and overtake everyone with the highest speed and win all the drivers with … Traffic racer 2018! The best racing and overtaking game.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,مسابقه,ای,Traffic,Racer,2018,v1,2,2,,اندروید, نویسنده : سامان yeksitem2 بازدید : 422 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:40

عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

  • عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    جدیدترین عکس های خنده دار و طنز روز را برای شما کاربران عزیز سایت سرگرمی و تفریحی ایران ناز گردآوری نموده ایم که می توانید مشاهده کنید و لذت ببرید و کلی بخندید و شاد باشید.

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    چه محکم خودشو گرفته خخخ

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    لولو بیار، هلو ببر

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های جالب خنده دار،بهترین عکس های طنز و حنده دار

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    امان از دست این مادر شوهرررررررر

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    یه پا تریلیه واسه خودش

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    برترین عکس های طنز

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    بز خیلییییییییی کوهی

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خفن طنز

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    تصاویر خنده دار باحال

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکسهای خفن خنده دار ایرانی

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های سوژه روز

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های طنز روز

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس خفن خنده دار خارجی

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های طنز روز

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    تصویر طنز

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    تصاویر خنده دار و سوژه های طنز روز برای شما که به دنبال بهترین و خفن ترین عکس های خنده دار ایرانی هستید

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    سوژه طنز ایرانی

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    کاردستی خداوند

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خنده دار خفن و جنجالی ترین عکس های خنده دار از سوژه ها

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    تصویر طنز دیدنی

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های طنز روز،عکس های خفن خنده دار

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    تصویر های طنز روز

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    تصاویر طنز روز،عکس های خنده دار ایرانی،عکس های طنز و جالب

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    خنده دارترین و باحال ترین عکس های سوژه و خنده دار طنز

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    تصاویر خفن و طنز روز

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس خنده دار

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    آخرین عکس های خنده دار و باحال روز

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    تصویر طنز ایرانی،تصویر های طنز،تصویر های داغ طنز،تصویر های سوژه،تصویر های طنز و باحال روز

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خنده دار

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    ایران ناز: آخرین عکس های خنده دار و سوژه های ایرانی روز برای شما که دنبال خنده و شادی هستید، ما برای شما برترین ها را داریم. امیدواریم همۀ وقت لب هایی خندان و دل هایی خوشحال داشته باشید.

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    تاکسی سرویس؟

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    الهه فروش قابلمه در ایران معاصر؟

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    نمایی از پایان کار در ایران؟

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    فکر نکنم دیگه آزمایش DNA هم لازم باشه؟

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    ست پدر و پسر؟

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    خواهشا این مدل رژ لب رو دیگه مد نکنین

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    یسری قاب موبایل ها هم است خوده فروشنده خجالت میکشه تو ویترین مغازه ش بزاره اونوقت خیلیا میخرن

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    وقتی هندزفری رو از جیبت در میاری

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    وقتی مادرا میخان از شر بچه خلاص شن !!؟

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    وقتی پات خواب میره!!!

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خنده دار و باحال ایرانی فقط بخند

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    خنده دارترین و باحال ترین عکس های ایرانی را برای شما گردآوری کرده ایم که می تواند دقیقه ای شادی به شما هدیه دهد.

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس های خنده دار از بهترین سوژه های ایرانی

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

    عکس خنده دار

    عکس های خنده دار و خفن روز، عکس های جدید

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : عکس,های,خنده,دار,و,خفن,روز,عکس,های,جدید, نویسنده : سامان yeksitem2 بازدید : 424 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 1:52

بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

  • بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    محسن یگانه، سبک و صدای خاص، پسر دلير دنیای موسیقی در ایران. امروز بیوگرافی محسن یگانه و همسرش را مرور میکنیم ودر آخر نیز بهترین موزیک ها و تکست هاي وی را معرفی می‌کنیم. اوایل کارش وی را بخاطر تحریرهای عجیبی که داشت مورد تمسخر قرار می دادند اما مردم استقبال بی نظیری از صدا و سبک عجیب تحریرهایش کردند، او حالا یک ستاره بی بدیل در نسل جدید موسیقی است.

    بیوگرافی محسن یگانه

    محسن یگانه زادۀ 23 اردیبهشت ماه ،سال 1364 در گنبد کاووس، خواننده است. دانشجوی انصرافی لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه آزاد در ترم شش است، 2 خواهر دکتر و دندان پزشک و یک برادر بنام کمیل دارد، خود شفرزند یکی مانده به آخر خانواده است، مادرش استاد دانشگاه و پدرش محمدرضا یگانه کارمند جهاد، شهید دفاع مقدس است.

    فرزند شهید بسیجی

    محسن یگانه فرزند یک شهید بسیجی است شهیدی که زمان دفاع مقدس جذب نیروهای بسیج شد و زمانی که محسن 10 ماهه بود پدرش در 23 ماه اسفند 1364 در سن 35 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    عکس محسن یگانه

    محسن یگانه و علاقه کودکی از بازیگری تا گیتار

    از كودكی علاقه مند به بازیگری ومطرح شدن در دنیای سینما بود. ولی بنا به شرایط خاص فرهنگی وخانوادگی موقعیتی برای ورود به این رشته پیدا نكرد اما برحسب استعداد ذاتی و خدادادی به رشته موسیقی ذوق و سلیقه خاصی داشت، میل به موسیقی و یک شنونده خوب بودن را بر حسب اتفاق با شنیدن یكی از قطعات بی‌ كلام آلبوم بهار من به دست آورد و حس عجیبی نسبت به موسیقی روز «پاپ» پیدا كرد.

    محسن یگانه و نواخت گیتار

    با علاقه دو چندانی كه در وی بوجود آمده بود به فراگیری ساز گیتار پرداخت. نواختن را از سال 79 در سن 15 سالگی با تكیه بر خود و بدون استاد شروع كرد، با توجه به شرایط آن روزهای خانواده و پدرش شهیدش، امکان حضور در کلاس مسویقی نداشت و با تیکه بر توانایی هاي خود این ساز را یاد گرفت، به حدی که مدتی بعد خودش تدریس میکرد. دراین میان تنها به ساز گیتار اكتفا نكرد و به سمت كیبورد، پیانو و فراگیری مهارت‌هاي فنی و موسیقی الكترونیک نیز روی آورد.

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    عکس محسن یگانه و علی کریمی

    شروع حرفه ای محسن یگانه

    محسن یگانه نخستین ترانه خودرا درکنار محسن چاوشی با نام نشکن دلمو با ترانه‌ سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیمی از محسن چاوشی اجرا کرد آلبوم اول او با نام سال کبیسه به صورت زیر زمینی منتشر شد.

    از غیر مجاز تا مجوز

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    یگانه که علاوه بر خوانندگی، ترانه سرایی و موزیک ساز کارهایش را نیز خودش بر عده داشته و دارد، پس از نزدیک به چهار سال فعالیت به صورت غیررسمی، سرانجام مرداد ماه 1387 در حالیکه در جزیره کیش روی استیج بود، خبر شیرین کسب مجوز انتشار آلبومش را شنید.

    محسن یگانه و شهرت با البوم رگ خواب

    رگ خواب دومین آلبوم مجوز دار وی در مرداد 1389 روانه بازار شد، ترانه سر آلبومی این آلبوم با نام سکوت بسیار مورد استقبال قرار گرفت و محبوب‌ ترین موزیک سال 89 شناخته شد.

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    عکس محسن یگانه و همسرش

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    ماجرای ازدواج محسن یگانه + فرزند

    محسن یگانه در نوروز 89 در مجله ترانه ماه اعلام کرد که ازدواج کرده است، یگانه در 14 آبان 93 صاحب فرزند دختری به نام نگاه شد بهمین سبب نیز نام نگاه را برای چهارمین آلبوم رسمی خود برگزید.

    محسن یگانه باهم سازگار بودیم، ازدواج کردم

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    مگر چندبار ممکن است برای یک آدم پیش بیاید که کسی را کاملا سازگار با خودش پیدا کند؟ من معتقدم ممکن است یک‌بار چنین موقعیتی برایت پیش بیاید. من یک درصد هم ریسک نکردم و وقتی کسی را دیدم که من را می‌ فهمید و باهم سازگار بودیم، ازدواج کردم.

    محسن یگانه بعد از ازدواج

    بعد از ازدواج خیلی صبورتر شدم «میخندد» …. به‌ هر حال تحمل کردن زن‌ ها، تمرین خوبی برای صبورتر شدن است «می‌ خندد»، مسئولیت یک زندگی با توست و یاد می‌ گیری که هیجانی تصمیم نگیری بطور کل منعطف‌ تر و با حوصله‌ تر شده‌ ام به علاوه این‌که زندگی‌ ام، نظم و ترتیب بیشتری گرفت.

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    محسن یگانه و دخترش نگاه

    آهنگسازی برای دیگران

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    محسن یگانه ترانه‌ سرایی بیشتر قطعاتش را خود به عهده گرفته است او همچنین برای خوانندگانی مشهوری چون علی لهراسبی، رامین بی باک، مسعود سعیدی، حامد محضر نیا، علی رهبری و ده ها خواننده دیگری آهنگسازی کرده است.

    دوستان سینمایی

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    من دوستانی دارم که هم جدی‌ا ند و هم کارهای جدی در طنز انجام می‌ دهند، هادی کاظمی، جواد عزتی، محمدرضا هدایتی، پژمان بازغی که با همه ی‌ شان دوست هستم.

    پرسپولیسی ام

    همه ی میدانند که من پرسپولیسی‌ام. ولی مدت‌هاست فوتبال ندیده‌ام؛ باورتان می‌ شود ؟ هرگز یادم نخواهد رفت که فوتبال‌ هاي جام ملت‌ هاي اروپا را از رادیو دنبال می‌ کردم. اینقدر فرصت نداشتم که به موقع پای تلویزیون بنشینم.

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    محسن یگانه

    عمل زیبایی و قلب

    علی چراغعلی مدیر برنامه‌ سابق محسن یگانه چندی پیش اعلام کرد که محسن قبل از شهرت برای زیبایی اش و تبدلی شدن به یک ستاره دوبار بینی اش را عمل کرده است، و عمل سوم اش نیز بخاطر بیماری قلبی اش بود.

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    محسن یگانه قبل و بعد از عمل جراحی

    آلبوم ها

    = سال کبیسه – غیررسمی

    = نفس‌ هاي بی‌ هدف

    = رگ خواب

    = حباب

    = EP – انتشار اینترنتی

    = نگاه من

    ودر آخر هم:

    منتخب بهترین و پرفروش ترین اهنگ هاي محسن یگانه به همراه تکست موزیک ها را مرور میکنیم. آدرس پیج اینستاگرام محسن یگانه برای دنبال کردن mohsen@

    نفس هاي بی هدف

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    این غصه هاي لعنتی از خنده دورم میکنن

    این نفسای بی هدف زنده به گورم میکنن

    چه لحظه هاي خوبیه ، ثانیه هاي آخره

    فرشته ي مردن من ، منو از این جا میبره

    آی خدا دلگیرم ازت

    آی زندگی سیرم ازت

    آی زندگی میمیرم و

    عمرم رو می‌گیرم ازت

    چه اعترافه تلخیه، رسیدن ته خط

    وقت خلاصی از هوس

    اي دنیا بیزارم ازت

    نشکن دلم رو

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    سرگرمی تو

    شده بازی با این دل غمگین و خستم

    یادت نمیاد

    اون همه ی قول و قرارایی که با تو بستم

    با این همه ی ستم

    تو ببین باز چجوری پای این همه ی قول و قرار من نشستم

    نشکن دلمو

    به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز

    نگو بی خبری

    نگو نمیدونی دلم پر از یه لعنت سینه سوز

    نگو بی خبری

    نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

    دیوونه نکن

    دلمو آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز

    نگو بی خبری

    نگو نمیدونی دلم پر از یه لعنت سینه سوز

    نگو بی خبری

    نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

    نرو

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    تو فقط می خوای بری بری هر جایی شده

    رد پاهات توی برف چه تماشایی شده

    قدمای اولت یکم آهسته تره

    تو دلم گفتم خدا یعنی میشه که نره

    اینا تقصیر تو نیست من یکم کهنه شدم

    من پیر و نخ نما من ِ بیزار از خودم

    وسطای راهی و توی این هوای سرد

    تو دلم گفتم چرا به عقب نگاه نکرد

    نرو نرو که دلم همش می گیره از من سراغ تو رو

    نرو نرو که دلم همیش می گیره از من سراغ تو رو

    بعد از اون ندیدمت

    و چقدر داد زدم

    نه به گوشت نرسید هر چی فریاد زدم

    مات و مبهوتم هنوز چه سرانجام بدی

    تو یه دفتر سیاهو واسه من ورق زدی

    نرو نرو که دلم همش می گیره از من سراغ تو رو

    نرو نرو که دلم همیش می گیره از من سراغ تو رو

    بهت قول میدم

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    خودت میخوای بری خاطره شی اما دلت میسوزه

    تظاهر می‌کنی عاشقمی این بازی هر روزه نترس

    آدم دم رفتن همش دلشور میگره دو روز بگیزه این دلشورها از خاطرت میره

    بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو

    آسان باش دورم از تو و دنیایه تو آسان باش

    هیچکس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردای تو

    از عشق هر چیزی که میشناسمو از من گرفتی

    تو باقی مونده احساسمو از من گرفتی و

    میخوای من باشی و یادت بره مایی وجود داره

    خودت آمادیه رفتنی ترست نمیزاره

    اصلا نترس آسان برو بی من هیچکی بجز تو منو یادش نیست

    فکر کردی کی از من خبر داره آسان برو هیچکی حواسش نیست

    نمیشه

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    نه امشب که هرشب که حالم خرابه

    یه جزیرم که دارم یه دریا سرابه

    من عادت نکردم به شبهای سردم

    به این‌که نباشی نه عادت نکردم

    سوگند خورده بودم اگه از تو جداشم

    دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم

    ولی دیدم نمیشه ، نمیشه نمیشه

    که فکرت نباشم نه دیروز و نه فردا همیشه

    چقدر قصه گفتم که دریا بخوابه

    چقدر گریه کردم نفهمم سرابه

    نفهمم کجامو ، نفهمم کجایی

    چقدر با تو بودم

    تو عینِ « اوج » جدایی

    سوگند خورده بودم اگه از تو جداشم

    دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم

    ولی دیدم نمیشه ، نمیشه نمیشه

    که فکرت نباشم نه دیروز و نه امروز و نه فردا ، همیشه

    کی جای من اومده

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    گذشتم از جلوی چشمام ، دارن رد میشن آهسته

    تو رویام تو رو می‌بینم یه رویای پر از غصه

    با چشمای پر از اشکم بهت راهو نشون دادم

    خودم گفتم برو اما به پاهای تو افتادم

    تو آسون رد شدي رفتی تو کوران غمو سختی

    منم رفتمو پی کارم تو هم دنبال خوشبختی

    کی توی قلبت جای من اومد اسممو از تو خاطر تو برد

    کی بوده اینقدر ، اینقدره آسان ، باعثش بود که خاطراتمو برد

    چی شده حالا ، که از این دنیا زندگی رو بدون من میخوای

    چجوری میشه ، چجوری میتونی ، میتونی با خودت کنار بیای

    یه جوری ریشه هام خشکید که انگار کار پاییزه

    خزونه رفتنت انگار داره برگاشو میریزه

    یه جوری گریه می کردم که بارون بینشون گم بود

    کاش این رویا از آغازش فقط خواب و توهم بود

    خیال تو

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    منو درگیر خودت کن تا جهانم زیرو رو شه

    تا سکوت هرشب من با هجومت روبه‌رو شه

    بی هوا بدون مقصد سمت طوفان تو می رم

    منو درگیر خودت کن تا که آرامش بگیرم

    با خیال تو هنوزم مثل هرروز و همیشه

    هر شب حافظه ي من پر تصویر تو می شه

    با من غریبگی نکن

    با من که درگیر توام

    چشماتو از من بر ندار

    من مات تصویر توام

    تو همین جایی همیشه با تو شب شکل یه رویاست

    آخرین نقطه ي دنیا تو جهان من همین جاست

    تو همین جایی و هرروز من به تنهاییم دچارم

    منو نزدیک خودم کن تا تو رو یادم بیارم

    با خیال تو هنوزم مثل هرروز و همیشه

    هر شب حافظه ي من پر تصویر تو می شه

    با من غریبگی نکن

    با من که درگیر توام

    چشماتو از من بر ندار

    من مات تصویر توام

    خیابونا

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    از این خیابونا هر وقت رد میشم

    دیوونه تر میشم بی حد واندازه

    باور کن این روزا هر چی که می‌بینم

    فکر منو داره یاد تو میندازه

    از این خیابونا حیرون و سرگردون

    هرروز رد میشم

    فک می‌کنم کم کم دیونه بازی رو

    دارم بلد میشم

    انگار قدمام به این خیابونا

    وقتی که تو نیستی بدجوری وابسته است

    انقدر که با فکرت قدم زدم این جا

    حتی خیابونم از قدمام خسته است

    تو این پیاده رو، بین همین مردم، با اشتباه اما، خیلی تو رو دیدم

    این‌که چرا نیستی، من این سوال و از، هرکس که می دیدم صد بار پرسیدم

    وقتی حواس تو درگیر رفتن بود

    بیهوده جنگیدم

    تو از همون اول منو نمی‌خواستی

    من دیر فهمیدم

    وقتی نیستی

    بیوگرافی محسن یگانه + عکس همسر و بهترین آهنگ های محسن یگانه

    از عذاب رفتن تو میسوزم توو اوج غربت

    واسه ي بودن با تو ندارم یه لحظه فرصت

    این جا اشک تو چشامو به کسی نشون ندادم

    اگه بشکنه غرورم خم به ابروم نمیارم

    وقتی نیستی هرچی غصست تو صدامه

    وقتی نیستی هرچی اشکه تو چشامه

    از وقتی رفتی دارم هر ثانیه از غصه رفتنت میسووزم

    کاشکی بودی و می‌دیدی که چی آوردی به روزم

    حالا عکست تنها یادگاره از تو

    خاطراتت تنها باقی مونده از تو

    وقتی نیستی یاد تو هر نفس

    آتیش میرنه به این وجودم

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : بیوگرافی,محسن,یگانه,عکس,همسر,و,بهترین,آهنگ,های,محسن,یگانه, نویسنده : سامان yeksitem2 بازدید : 365 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 19:55

پاورپوینت آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان

  • پاورپوینت آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 29 اسلاید شامل موقعیت و اقلیم استان اصفهان، مشخصات اقلیمی اصفهان، باد غالب اصفهان، تاریخچه مسجد رحیم خان اصفهان، مسیر دسترسی، پلان شیب بندی بام و حیاط، پلان فضا ها، پلان باربری، اجرای قوس به روش رومی، مصالح استفاده شده، رطوبت صعودی، احداث کانال یا ناکش در پای دیوارها

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان

    تعداد اسلاید: 47 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

     موقعیت و اقلیم استان اصفهان            

    مشخصات اقلیمی اصفهان

    باد غالب اصفهان

    تاریخچه مسجد رحیم خان اصفهان

    مسیر دسترسی

    پلان شیب بندی بام و حیاط

    پلان فضا ها

    پلان باربری

    اجرای قوس به روش رومی

    مصالح استفاده شده

    رطوبت صعودی

    احداث کانال یا ناکش در پای دیوارها

                          

     قسمتی از متن پاورپوینت:

    مرحوم آقا میرسیّدحسن مدرس میرمحمدصادقی در اواخر زمان حیات خود در ضلع شرقی کوچهای که در خیابان خوش (خیابان خشک، خیابان شاه، خیابان طالقانی) به سمت محله در کوشک میرود، به فاصله تقریباً دویست متری خیابان، در نزدیکی خانههای خود طرح مسجدی افکند و شروع به ساختمان آن کرد ولی پیش از اتمام مسجد وفات یافت.

     پس از وفات ایشان، سه برادر از ارادتمندان و مقلدین ایشان به ترتیب محمدرحیمخان بیگلربیگی امینالرعایا، محمدکریمخان وکیلالرعایا و محمدحسین خان امیرالرعایا هر یک پس از دیگری اقدام به تکمیل و اتمام آن نموده و تاریخهای آن تا سال 1304هجری قمری ادامه یافته و در سالهای اخیر نیز از طرف مردم مؤمن و متمکن به تکمیل تزئینات و کاشیکاری مسجد اقداماتی اساسی انجام گردیده است.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,آشنایی,با,معماری,مسجد,رحیم,خان,اصفهان, نویسنده : سامان yeksitem2 بازدید : 299 تاريخ : جمعه 12 مرداد 1397 ساعت: 2:46

پاورپوینت آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان

  • پاورپوینت آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 29 اسلاید شامل موقعیت و اقلیم استان اصفهان، مشخصات اقلیمی اصفهان، باد غالب اصفهان، تاریخچه مسجد رحیم خان اصفهان، مسیر دسترسی، پلان شیب بندی بام و حیاط، پلان فضا ها، پلان باربری، اجرای قوس به روش رومی، مصالح استفاده شده، رطوبت صعودی، احداث کانال یا ناکش در پای دیوارها

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان

    تعداد اسلاید: 47 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

     موقعیت و اقلیم استان اصفهان            

    مشخصات اقلیمی اصفهان

    باد غالب اصفهان

    تاریخچه مسجد رحیم خان اصفهان

    مسیر دسترسی

    پلان شیب بندی بام و حیاط

    پلان فضا ها

    پلان باربری

    اجرای قوس به روش رومی

    مصالح استفاده شده

    رطوبت صعودی

    احداث کانال یا ناکش در پای دیوارها

                          

     قسمتی از متن پاورپوینت:

    مرحوم آقا میرسیّدحسن مدرس میرمحمدصادقی در اواخر زمان حیات خود در ضلع شرقی کوچهای که در خیابان خوش (خیابان خشک، خیابان شاه، خیابان طالقانی) به سمت محله در کوشک میرود، به فاصله تقریباً دویست متری خیابان، در نزدیکی خانههای خود طرح مسجدی افکند و شروع به ساختمان آن کرد ولی پیش از اتمام مسجد وفات یافت.

     پس از وفات ایشان، سه برادر از ارادتمندان و مقلدین ایشان به ترتیب محمدرحیمخان بیگلربیگی امینالرعایا، محمدکریمخان وکیلالرعایا و محمدحسین خان امیرالرعایا هر یک پس از دیگری اقدام به تکمیل و اتمام آن نموده و تاریخهای آن تا سال 1304هجری قمری ادامه یافته و در سالهای اخیر نیز از طرف مردم مؤمن و متمکن به تکمیل تزئینات و کاشیکاری مسجد اقداماتی اساسی انجام گردیده است.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,آشنایی,با,معماری,مسجد,رحیم,خان,اصفهان, نویسنده : سامان yeksitem2 بازدید : 299 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:14

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,با,کیفیت,سرور مجازی المان, نویسنده : سامان yeksitem2 بازدید : 330 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 16:56

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین,محصولات,ارایشی, نویسنده : سامان yeksitem2 بازدید : 310 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:28

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : سامان yeksitem2 بازدید : 359 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 18:49

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : سامان yeksitem2 بازدید : 283 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 18:44

خبرنامه